Įmonių katalogas

TaDiena_076.jpg

Kokių drabužėlių ieškote savo mažyliui? Kiekviena mama pasakys,  kad vaiką stengiasi rengti patogiais, praktiškais rūbeliais ir būtinai iš natūralių audinių.  Šiuo metu vaikiškiems darbužėliams vis dažniau pasirenkami naujos kartos natūralūs audiniai: organinė medvilnė, linas, trikotažas. Lietuviškas prekės ženklas „Rabbit island” šį pavasarį pristato antrąją tokių drabužėlių kolekciją trims amžiaus grupėms – kūdikiams, mažiems vaikams ir paaugliams. 

 

Naujos kartos natūralių audinių ir minimalizmo komfortas

 

Kruopščiai pasiūtų minimalistinio dizaino drabužių  iš natūralaus audinio, kuris po skalbimo nepakeičia savo formos, idėja šio ženklo kūrėjui gimė pasikalbėjus su draugais. Daugelis jų svarstė, kad trūksta patogių, patvarių vaikiškų drabužių, kurių kokybė atitiktų kainą. Kasdien dėvimi vaikų drabužiai turi būti patogūs, minkšti, nevaržyti judesių – vaikas turi jaustis laisvai, nebijoti pargriūti ir susitepti. Pirmieji septyneri vaiko raidos metai patys svarbiausi ir geriausias mokytojas bei pavyzdys  –  tėvai, o kasdienio gyvenimo filosofiją atspindi ir drabužiai.

 

 „Rabbit island” prekės ženklo įkūrėjas Robertas Kuncius su siuvimo pramone pažįstamas nuo penkiolikos metų – traukė šios srities verslą turėjusių tėvų įmonė. „Esu suklojęs šimtus kilometrų įvairiausių audinių ir lietęs įvairias jų faktūras, – pasakoja Robertas. – Vieną dieną gimė mintis sukurti drabužių kolekciją vaikams, pagamintą iš naujos kartos audinių. Nuolat domėjausi naujausiomis technologijomis, kuriomis galima sukurti natūralius, organinės kilmės audinius – trikotažą, liną, medvilnę. Norėjosi, kad  ir  vaikai  galėtų vilkėti natūralios vilnos, organinės medvilnės drabužius ir patirtų  tokį pat vidinį komfortą  kaip juos dėvintys suaugusieji. Natūralumo, tikrumo jausmą galima ugdyti nuo vaikystės – juk vaikai mėgdžioja tėvus, nori rengtis panašiai kaip jie. Tad kodėl to jiems nepasiūlius? “

 

Judėjimo laisvė patiems mažiausiems 

 

Pavasario kolekciją sudaro trys grupės: pirmoji – nuo gimimo  iki 2 –jų metų, antroji –trejų ir penkerių, o trečioji grupė – 6-12 metų vaikams. Šiuo metu sukurtos dvi linijos. 

 

„Rabbit“ – drabužiai kūdikiams ir mažiausiems, ropinėjantiems, neseniai išmokusiems vaikščioti mažyliams. Jiems ypač reikia natūralių, judėjimo laisvės nevaržančių drabužėlių. Šie rūbai pasiūti iš naujos kartos organinių audinių: medvilnės be elastano, kanapės ir lino. Audinių žaliava auginama Vietnamo ir Kinijos ekologiniuose ūkiuose, kuriuose linai ir bambukai auga visus metus. Organinis linas nuo paprasto skiriasi minkštumu, faktūra, gamtos spalvomis, nors audinyje nėra elastano, jis tamprus – naujos technologijos leidžia apdoroti natūralų pluoštą taip, kad jis būtų patvarus, atsparus skalbimui, greitai džiūtų, nesukeltų alergijos. Iš šių audinių pasiūti minimalistinio dizaino drabužiai, juos papuošia dekoratyvios detalės – sagos ir juostelės su ženklo simboliais. 

 

Išskirtinio minimalistinio dizaino nulinukų drabužiukai paprastučiai ir patogūs: kelnėse, marškinėliuose (glaustinukėse) ir bluzonėliuose nėra šoninių siūlių. Drabužiai atsegami kaip vokas, į juos vaiką galima paguldyti, įvynioti, juose perauti, kelnyčių lopai paminkštinti. Kepurytės, pasiūtos iš organinio trikotažo, su ausytėmis – kad mažyliams būtų smagiau.

 

Individualumas paūgėjusiems

 

 „Island“ linija – kiek paūgėjusiems, nuo 3 iki 5 metų vaikams ir dar vyresniems – nuo 6 iki 12, artėjantiems paauglystės link. Pasaulį pažindami pojūčiais, vaikai mokosi suvokti savo jausmus, tampa vis sąmoningesni, formuojasi kaip asmenybės. Vaikiškos mados kūrėjų filosofija – per drabužius vaikus skatinti suvokti savo individualumą. Lietuviški užrašai ant drabužėlių dar ir išversti į anglų kalbą. Šio amžiaus vaikams sukurti drabužiai išsiskiria užrašu dviem kalbom – „Aš esu SALA“ („I am Island“ – angl.). Šis lietuviškas prekės ženklas ketina keliauti į užsienio rinkas. 

 

Trečiosios amžiaus grupės drabužiai išsiskiria šūkiu „Tai mano SALA, o ne žemynas“ („It is either my island or main land“- angl.). Šiais žodžiais anglai išreiškia savarankiškumo siekį, t.y. norą eiti savo keliu. Trikotažiniai drabužiai vaikams iki 6 metų sukurti tik su viena, šonine plokščia, siūle (angl. flatlock) – tai originali prekės ženklo „Rabbit island“ išskirtinė iškarpa ir savitas bruožas.

 

Dalis antrosios linijos „Island“ drabužių taip pat su viena šonine siūle. Šio amžiaus mažylių rūbai  paprasti ir patogūs, o žaismingumo suteikia užrašų šriftai. Dominuoja ne tik natūralūs audiniai, bet ir gamtos spalvos – balta, juoda, rūdžių raudonio, o pavyzdžiui, trikotažinis linas yra pilkšvas, pilkas ir tamsiai mėlynas. Pavasariniai ir vasariniai marškinėliai pasiūti iš pastelinių spalvų žydros, švelniai žalsvos, gelsvos medvilnės.

 

Šio prekės ženklo kūrėjai tikri, kad rytojaus produktai bus sukurti, sujungus gamtą ir pramonės, gamybos, technologijų inovacijas.  Tai atspindi drauge su šiuolaikinėmis technologijomis augančių vaikų norus būti savitais, moderniais, asmenybėmis, paliekančiomis gyvenimo salyne savo pėdas. 

 

Naujoji drabužėlių kolekcija jau atkeliavo į Kauno prekybos centre „Molas” įsikūrusią parduotuvę „Rabbit island”. 



2015-05-13 15:59
Panašūs straipsniai:
Darbdavio grįžtamasis ryšys: kada – konstruktyvi kritika, o kada – psichologinis smurtas?
Implantacijos būdai - kokį rinktis?
Suplanuokite pavasario atostogas: 4 kryptys, kuriose žieminių drabužių neprireiks
Reklamuojate savo kontaktus spaudoje? Suskubkite ruoštis – keičiasi tarpmiestinio kodo numeris
Renginių kalendorius lapkričiui: paslaptingas moters pasaulis, neįmintas moters kodas, dovanojimo džiaugsmas ir magija

Copyright © Imoniuinfo.lt 2011